محتوای خوب

محتوای خوب در راستای انتشار محتواهای ترجمه و یونیک می کوشد.

محتوای خوب

محتوای خوب در راستای انتشار محتواهای ترجمه و یونیک می کوشد.

  • ۰
  • ۰

بنیاد Raspberry Pi در حال افزایش تولید تابلوهای تک هسته ای Zero برای کمک به مبارزه با کورو ویروس است.


Pi Zero برای استفاده از ونتیلاتورهایی که از زمان ابتلا به این بیماری همه گیر شده اند ، تقاضای زیادی پیدا کرده است. مدیرعامل و بنیانگذار تمشک ابن آپتون می گوید این اولین بار است که از دستگاه تمشک در تجهیزات پزشکی استفاده می شود .

بیمارستان ها به همان دلایلی که 30 میلیون سرگرمی فنی از زمان آغاز فعالیت این شرکت در سال 2012 دارند ، به تابلوهای تمشک روی آورده اند: آنها ارزان قیمت و قابل حمل هستند.

در حقیقت ، Pi Zero با قیمت 5 دلار ارزانترین هیئت مدیره با قدرت پایین در ترکیب Raspberry است. تقاضای نسبتاً متوسط سیستمهای تهویه ، Pi Zero را به یک انتخاب کاملاً مناسب تبدیل کرده است.

یکی دیگر از دلایل انتخاب بیمارستان های Pi Zero ، توانایی شرکت برای تولید سریع آنها است.
آپتون به سخت افزار Tom ، که داستان را شکست ، گفت: "تمشک پی" به جای "ساختن سفارش ، سهام خود را می سازد." "بنابراین ما معمولاً محصولاتی داریم یا به صورت دستی یا در خط لوله با زمان کوتاه سرب."

دستگاه های تهویه مطبوع Pi هنوز در ایالات متحده آزمایش نشده اند. اما یک تیم پزشکی در کلمبیا در حال طراحی یک مدل مبتنی بر Pi با استفاده از قطعات مکانیکی به راحتی قابل دستیابی مانند دریچه های ماشین است. آنها پس از اتمام آزمایش روی حیوانات ، اولین آزمایش های خود را روی انسان انجام می دهند.

فروش تمشک تمشک در حال افزایش است. حدود 1.75 میلیون تخته در سه ماهه اول سال فروخته شده است. بنیاد تمشک قصد دارد در سه ماهه دوم یک ربع میلیون واحد پی را تولید کند.

وعده ونتیلاتورهای قابل حمل ارزان قیمت تنها درایور سنبله فروش نیست. خط Pi همیشه در بین سرگرمی هایی که این روزها بیشتر از همیشه برای ماندن در خانه و آزمایش کردن رواج دارند ، رواج داشته است.

بعلاوه ، مؤسسات آموزشی به سرعت تابلوهای Pi را در دستگاههای مدرسه داری درگیر می کنند. مشاغل نیز از آنها برای کارمندانی استفاده می کنند که اکنون باید از خانه کار کنند. سرویس بهداشت ملی انگلستان در حال توزیع واحدهای Pi برای کارگران دور افتاده خود است.

Pi Zero ساده ترین تابلوهای تمشک است. این دستگاه از یک پردازنده تک هسته ای ، 1 گیگاهرتز Broadcom BCM2835 و رم 512MB بهره می برد. Raspberry Pi 4 B دارای پردازنده چهار هسته ای Cortex-A72 64 بیتی SoC Broadcom BCM2711 و رم 1 گیگابایتی است. صفر 5 دلار ، 4B با رم 2 گیگابایتی 35 دلار و مدل 4 گیگابایتی 55 دلار است.

Raspberry Pi به شرکت های دیگر در ساختن قطعات برای دستگاه های صرفه جویی در زندگی در طول همه گیری ها ، از جمله Dyson ، Tesla ، Razer و Maingear پیوست. بسیاری از شرکت های کوچک نیز در حال پیوستن به این نبرد هستند ، از جمله یک شرکت فناوری در ایتالیای سخت که ماه گذشته با استفاده از پرینترهای 3 بعدی خود اقدام به تولید اجزای تهویه شدیدی مورد نیاز خود کرد.

  • ۹۹/۰۲/۲۷
  • سخت کوش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی