محتوای خوب

محتوای خوب در راستای انتشار محتواهای ترجمه و یونیک می کوشد.

محتوای خوب

محتوای خوب در راستای انتشار محتواهای ترجمه و یونیک می کوشد.

  • ۰
  • ۰

سایر آزمایشگاه های ملی با NREL همکاری می کنند

NREL همچنین تلاش کرده است دو سال با سایر آزمایشگاه های ملی برای تسریع در استفاده از blockchain در بخش انرژی تلاش کند. تلاش مشترک جدیدی به نام Blockchain برای بهینه سازی امنیت و مدیریت انرژی (BLOSEM) در نظر دارد معماری و زیرساختی را توسعه دهد تا آب و برق بتوانند با خیال راحت فن آوری را کشف کنند.

مارکل گفت: "علاقه خاصی که به blockchain می شود این است که دانستن اینکه ابزارهای برق باید بتوانند سریعتر در سمت ادغام امور حرکت کنند." "توقعی وجود دارد که این امر بتواند در نتایج و دانش که باعث تسریع در روند اتخاذ می شود ، به آنها انسجام ببخشد. هنوز تعداد معلومات ناشناخته ای وجود دارد: چطور این کار را انجام می دهید و ذینفعان باید چه بخشی از اطلاعات را به اشتراک بگذارند؟ آیا سیستم های blockchain کمک خواهند کرد؟ یک وسیله غیر قابل اعتماد را برجسته کنید که در اثر حمله سایبری به خطر بیفتد؟ این یک فضای مناسب برای آزمایشگاه است که واقعاً وقت و تلاش خود را برای شفاف سازی آن ناشناخته ها صرف کند تا بتوانیم تحولات لازم آینده را راهنمایی کنیم. "

نقش اولیه NREL در BLOSEM بر روی دستاوردهای قبلی آزمایشگاه گسترش می یابد ، با شبیه سازی های اضافی برنامه ریزی شده برای گسترش استفاده از blockchain. آزمایشگاه ملی فناوری انرژی سازمان پیشرو در این پروژه است که آزمایشگاه ایمز ، آزمایشگاه ملی شتاب دهنده SLAC ، و آزمایشگاه ملی اقیانوس آرام شمال غربی اقیانوس آرام نیز بخشی از تیم تحقیقاتی هستند. کنسرسیوم آزمایشگاه نوسازی شبکه در حال تأمین بودجه BLOSEM است. دفاتر وزارت انرژی ایالات متحده که بودجه این پروژه را تأمین می کنند ، شامل دفتر انرژی فسیلی ، دفتر انرژی هسته ای و دفتر تحویل برق و قابلیت اطمینان انرژی است.

مارکل گفت: "از دیدگاه آزمایشگاه ملی ، ما در موقعیت خوبی برای استفاده از تکنولوژی های blockchain مربوط به انرژی و امنیت هستیم. کار ما باید معیارهای سازگاری را در رابطه با برنامه های کاربردی در زمینه اعمال نفوذ زنجیره ارائه دهد تا میلیون ها سیستم بتوانند در آن رفتار کنند. این اعتماد به نفس است. این یک تکه بزرگ از چیزهایی است که ما باید در کنار حل برخی ناشناخته های اصلی نشان دهیم. "

فناوری Blockchain ما را به آینده متصل می کند

خوان تورس ، مدیر آزمایشگاه وابسته NREL برای ادغام سیستم های انرژی ، تخمین می زند 5-10 سال طول بکشد تا فناوری blockchain جایگاه خود را در بخش انرژی محکم کند. سازوکارهایی که به همسایگان اجازه می دهند برق از یکدیگر بخرند ، امروز عملیاتی نشده اند.

تورس گفت: "ارتباط قابل توجهی در بین کاربران مورد نیاز است ، افرادی که می خواهند انرژی بخرند." وی ادامه داد: "ارتباط و مذاکره بین دستگاه های مختلف وجود دارد. و در جایی ، باید اطمینان حاصل کنیم که این معاملات خرد باعث ایجاد بی ثباتی در شبکه بزرگتر نمی شوند. بسیاری از الکترون های متحرک روشی است که من آن را توصیف می کنم. "

  • ۹۹/۰۲/۲۷
  • سخت کوش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی