محتوای خوب

محتوای خوب در راستای انتشار محتواهای ترجمه و یونیک می کوشد.

محتوای خوب

محتوای خوب در راستای انتشار محتواهای ترجمه و یونیک می کوشد.

  • ۰
  • ۰

اثر انگشت و DNA به لطف درامهای جرم در تلویزیون ، اشکال بیومتریک شناخته شده ای هستند. اما با پیشرفت فناوری اینترنت اشیا ، اتصال دستگاه های رایانه ای در اشیاء مشترک ، سایر اشکال های بیومتریک به دنبال امنیت هستند. به عنوان مثال ، خصوصیات بدنی متمایز کاربران بطور فزاینده در علم کامپیوتر به عنوان اشکال شناسایی و محدودیت دسترسی استفاده می شود. تلفن های هوشمند از این روش از اثر انگشت ، اسکن عنبیه و تشخیص چهره استفاده می کنند. دیگر بیومتریکهایی که احتمالاً به کار می روند شامل شبکیه ، رگها و چاپ کف دست هستند.


گوش یکی دیگر از بیومتریکهای بالقوه است. طبق تحقیقاتی که اخیراً در ژورنال تصویربرداری الکترونیکی منتشر شده است ، فناوری تشخیص گوش یا "گوشواره" می تواند روزی به عنوان شناسایی شخصی برای امنیت خانه های هوشمند از طریق تلفن های هوشمند استفاده شود.

امنیت برای زندگی هوشمند

سانا بوژنه ، دانشگاه د تونس المنار ، و همکارانش پیشنهاد می کنند که همه گیر بودن تلفن های هوشمند همراه با روند توسعه به سمت زندگی هوشمند ، بیومتریک را به یک عنصر مهم برای ادغام در خانه های آینده تبدیل کند. بیومتریک علاوه بر اینکه یک ویژگی منحصر به فرد برای یک فرد است ، باید جهانی و دائمی باشد و گوش آن معیارها را برآورده کند. تحقیقات قبلی نشان داده است که حتی دوقلوهای یکسان نیز در گوششان اختلاف دارند و ساختار گوش کم و بیش پایدار است و تغییرات کمی در طول زندگی نشان می دهد.

نویسندگان با پیشنهاد ترکیب بیومتریک گوش در یک برنامه تلفن هوشمند ، امیدوارند که بر موانعی مانند هزینه ممنوع و نصب پیچیده غلبه کند. آنها سیستم خود را به عنوان مقرون به صرفه ، مقیاس پذیر برای دستگاه های جدید و آشنا برای اکثر کاربران پیش بینی می کنند.

نویسندگان گفتند: "خانه هوشمند مزایای مختلفی دارد ، از جمله افزایش راحتی ، ایمنی ، امنیت و استفاده منطقی از منابعی مانند انرژی ، که به پس انداز قابل توجهی کمک می کند." "از آنجا که اثر انگشت یک ویژگی جسمی دلگرم کننده است که اخیراً به عنوان یک دارایی بیومتریک ترویج شده است ، ما به لطف منحصر به فرد بودن و ثبات آن ، آن را به عنوان جایگزینی برای دیگر بیومتریکهای رایج پیشنهاد می کنیم."

http://nybookmark.com/story6682602/پمپ-وکیوم

  • ۹۹/۰۲/۲۷
  • سخت کوش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی