محتوای خوب

محتوای خوب در راستای انتشار محتواهای ترجمه و یونیک می کوشد.

محتوای خوب

محتوای خوب در راستای انتشار محتواهای ترجمه و یونیک می کوشد.

  • ۰
  • ۰

محققان NREL یک Blockchain به همتا را ارزیابی می کنند

محققان NREL آزمایشاتی را انجام دادند تا بدانند چه اتفاقی می افتد هنگامی که دو خانه از طریق یک محفظه با قابلیت اتصال یک خانه به انرژی دیگر خورشیدی به دیگری متصل شدند. این امر به دو معامله blockchain نیاز داشت: انتقال ایمن داده ها درباره میزان انرژی تولید شده و پرداخت به فروشنده.


اعتبار: آزمایشگاه ملی انرژی تجدیدپذیر
محوریت این تحقیق یک راه حل نرم افزاری NREL است که پیش بینی شده است . این نرم افزار از ترجیحات انرژی صاحبان خانه - مانند دمای خانه یا بودجه انرژی آنها - برای کنترل وسایل متصل در داخل خانه استفاده می کند. در آزمایش blockchain ، پیش بینی خانه دوم را هشدار داد که ارزان تر خرید انرژی تجدید پذیر از همسایه خود به جای پرداخت هزینه های این ابزار ، پس از یک ارز دیجیتال برای تکمیل معامله استفاده می کند. این تظاهرات توانایی مطابقت خودکار تولید انرژی و تقاضا بین این دو خانه را نشان داد.

دیلان کاتلر ، بازپرس اصلی این پروژه گفت: "بحث و گفتگوهای زیادی در مورد blockchain اما اسناد بسیار کمی وجود دارد." وی گفت: "این پروژه اولین گام ضروری در این زمینه بود - حداقل برای من و حداقل به نظر من آزمایشگاه به طور کلی - برای جلب آسایش با تکنولوژی."

نتایج نشانگر مسیری برای تحقیقات آینده است. نکته قابل توجه ، کاتلر خاطرنشان کرد ، استفاده از blockchain در بازارهای انرژی به بررسی قابلیت اطمینان شبکه و مقاومت و نگرانی در مورد امنیت سایبر احتیاج دارد. یک تحقیق اولیه Cutler در نظر نگرفت ، نقشی را که یک ابزار در معاملات انرژی همتا و همسالان ایفا می کند ، در نظر گرفته است و این چیزی است که وی گفت یک مطالعه آینده باید در نظر بگیرد.

وی گفت: "من فکر می کنم فقط باید بدانیم که این شرکت ها زیرساخت شبکه ما را دارند و برای ارائه و حفظ کیفیت برق معقول در کار هستند." "اگر قرار بود به همسایه خود نیرو بفروشید ، می توانست از دارایی های این ابزار استفاده کند. به نوعی ، ابزار باید آگاه باشد و شاید آن را جبران کند."

کاتلر ، یک محقق ارشد در مرکز برنامه های کاربردی یکپارچه NREL ، گفت: ظهور فناوری blockchain نیاز به یک بازار تازه طراحی شده دارد. در حالی که فرض متداول blockchain کاربر نهایی است که کنترل انرژی توزیع شده را متوقف می کند ، در حقیقت احتمالاً کمبود برق بر عهده هماهنگی این معاملات همسایه است. وی گفت: "این موجودیت منطقی است که می تواند این کار را انجام دهد و آن را عملیاتی کند."

  • ۹۹/۰۲/۲۷
  • سخت کوش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی