محتوای خوب

محتوای خوب در راستای انتشار محتواهای ترجمه و یونیک می کوشد.

محتوای خوب

محتوای خوب در راستای انتشار محتواهای ترجمه و یونیک می کوشد.

  • ۰
  • ۰

همکاری انرژی در مقیاس جامعه

NREL در حال کار بر روی این کار قبلی است تا مزایا را برای صاحبان ساختمان و تاسیسات ساختمان مطالعه کند. با استفاده از فن آوری بازار مبتنی بر blockchain ، مراکز تحقیقاتی در مورد بهره برداری از شبکه برق به عنوان خانه ها و مشاغل همچنان به اتخاذ نسل خورشیدی پشت بام ، ذخیره باتری ، وسایل نقلیه برقی و لوازم هوشمند می پردازند. شرکای آزمایشگاه عبارتند از شرکت Exelon ، یک شرکت مستقر در شیکاگو ، و بنیاد انرژی وب ، که راه حل های نرم افزاری blockchain منبع باز را توسعه می دهد.

Christensen و Sivasathya Pradha Balamurugan ، محققان اصلی NREL در مورد این پروژه ، گفتند که استفاده از blockchain امکان افزایش هماهنگی بین خدمات و مشتریان را برای دستیابی به منافع متقابل فراهم می کند. برق حاصل از منابع تجدید پذیر مانند خورشیدی و باد که مشتریان قادر به استفاده از آنها نیستند ، می توانند به شبکه هدایت شوند ، اما محدودیت هایی نیز وجود دارد. فیدرها - که ولتاژ را از زیر پست به ترانسفورماتورها حمل می کنند - برای جریان دو طرفه برق طراحی نشده اند.

کریستنسن گفت: "به زودی در آمریکا فیدرهایی وجود دارد که اگر یک اتومبیل برقی دیگر را وصل کنید ، می توانید به ترانسفورماتورها آسیب بزنید یا قطع ایمنی را فعال کنید زیرا ما به حد ظرفیت شبکه توزیع رسیده ایم." "خدمات آب و برق بسیار علاقه مند به نحوه مدیریت خدمات برقی بدون نیاز به اندازه گیری تمام تجهیزات شبکه هستند. هماهنگی استفاده از انرژی ساختمان ها راهی برای پایین آمدن هزینه ها ، استفاده بهتر از تولید توزیع شده و بهبود قابلیت اطمینان شبکه برق است. ""

این تیم تحقیقاتی با استفاده از سیستم های ESIF NREL ، بررسی می کنند که چگونه بازارهای انرژی مبتنی بر blockchain می توانند به ساختمانها اجازه دهند تا در یک فیدر توزیع ، با هم محدودیتهای مناسب تعریف شده توسط ابزار ، هماهنگی کنند. به طور خاص ، تیم تحقیق می کنند که چگونه یک رویکرد مبتنی بر blockchain به هویت دیجیتال می تواند در تأیید ویژگی ها و عملکرد منابع انرژی توزیع شده در قلمرو خود به ابزارها کمک کند. هدف از این پروژه این است که اجازه دهد سطح بالایی از بارهای خورشیدی و انعطاف پذیر در ساختمانها نصب شود ، در حالی که وقوع برگشت انرژی مجدد به داخل شبکه برق فله را از بین می برد. در صورت موفقیت ، این امر به صاحبان ساختمان و خدمات کمک می کند تا با هم همکاری کنند تا تکنولوژی های پیشرفته انرژی را تسریع کنند.

تد کواسنیک ، دیلن کاتلر ، سیواساتیا پرادا بالاموروگان و بتیانی اسپرن در پروژه تظاهرات blockchain در تسهیلات یکپارچه سازی سیستم های انرژی NREL کار می کنند. اعتبار: دنیس شرودر ، NREL
کریستنسن گفت ، با تکیه بر blockchain ، ابزارهای برق می توانند انواع مختلفی از DER را با ابزارهای عملیاتی اصلی (مانند نرم افزار EMS و ADMS) به صورت ایمن و کارآمد تلفیق کنند. "به طور سنتی ، ادغام منابع جدید در شبکه با هزینه قابل توجهی برای یک ابزار هزینه می شود. بخش عمده ای از این هزینه توسط پردازش های سفارشی و دستی برای انواع مختلف DER هدایت می شود. هر فیدر متفاوت است. هر خانه متفاوت است. هر خانه متفاوت است. به تصویب رسید ، هرچه وسایل نقلیه الکتریکی بیشتری اتخاذ شوند ، مهندسی متخصص پیوسته باید انجام شود. "

مهندسی برای اطمینان از یک فیدر در تعادل عرضه و تقاضا مؤثر و مؤثر عمل می کند لزوماً به یک فیدر دیگر تبدیل نمی شود. کریستینسن گفت ، "آنچه blockchain اجازه می دهد ،" یک راه حل مقیاس پذیر است که می توانید به راحتی روی یک فیدر دیگر تنظیم کنید زیرا این امر می تواند خود شخصی سازی شود. "

NREL و اکسلون گفتند یک ابزار می تواند از یافته های تحقیقات جدید blockchain استفاده کند تا پرونده ای را برای اجازه دادن به یک پروژه آزمایشی ایجاد کند. "این خلبان مجازی که در NREL رخ می دهد تا آنجا که ممکن است به نصب روی یک شبکه زنده نزدیک باشد. این پروژه مزایای مشتری ، هزینه / سود برنامه را ایجاد می کند ، و به پیشبرد خطر از راه حل بازار blockchain قبل از استقرار کمک می کند."

http://bookmarkshq.com/story7404769/پمپ-وکیوم

  • ۹۹/۰۲/۲۷
  • سخت کوش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی