محتوای خوب

محتوای خوب در راستای انتشار محتواهای ترجمه و یونیک می کوشد.

محتوای خوب

محتوای خوب در راستای انتشار محتواهای ترجمه و یونیک می کوشد.

۲۳ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

بنیاد Raspberry Pi در حال افزایش تولید تابلوهای تک هسته ای Zero برای کمک به مبارزه با کورو ویروس است.


Pi Zero برای استفاده از ونتیلاتورهایی که از زمان ابتلا به این بیماری همه گیر شده اند ، تقاضای زیادی پیدا کرده است. مدیرعامل و بنیانگذار تمشک ابن آپتون می گوید این اولین بار است که از دستگاه تمشک در تجهیزات پزشکی استفاده می شود .

بیمارستان ها به همان دلایلی که 30 میلیون سرگرمی فنی از زمان آغاز فعالیت این شرکت در سال 2012 دارند ، به تابلوهای تمشک روی آورده اند: آنها ارزان قیمت و قابل حمل هستند.

در حقیقت ، Pi Zero با قیمت 5 دلار ارزانترین هیئت مدیره با قدرت پایین در ترکیب Raspberry است. تقاضای نسبتاً متوسط سیستمهای تهویه ، Pi Zero را به یک انتخاب کاملاً مناسب تبدیل کرده است.

یکی دیگر از دلایل انتخاب بیمارستان های Pi Zero ، توانایی شرکت برای تولید سریع آنها است.
آپتون به سخت افزار Tom ، که داستان را شکست ، گفت: "تمشک پی" به جای "ساختن سفارش ، سهام خود را می سازد." "بنابراین ما معمولاً محصولاتی داریم یا به صورت دستی یا در خط لوله با زمان کوتاه سرب."

دستگاه های تهویه مطبوع Pi هنوز در ایالات متحده آزمایش نشده اند. اما یک تیم پزشکی در کلمبیا در حال طراحی یک مدل مبتنی بر Pi با استفاده از قطعات مکانیکی به راحتی قابل دستیابی مانند دریچه های ماشین است. آنها پس از اتمام آزمایش روی حیوانات ، اولین آزمایش های خود را روی انسان انجام می دهند.

فروش تمشک تمشک در حال افزایش است. حدود 1.75 میلیون تخته در سه ماهه اول سال فروخته شده است. بنیاد تمشک قصد دارد در سه ماهه دوم یک ربع میلیون واحد پی را تولید کند.

وعده ونتیلاتورهای قابل حمل ارزان قیمت تنها درایور سنبله فروش نیست. خط Pi همیشه در بین سرگرمی هایی که این روزها بیشتر از همیشه برای ماندن در خانه و آزمایش کردن رواج دارند ، رواج داشته است.

بعلاوه ، مؤسسات آموزشی به سرعت تابلوهای Pi را در دستگاههای مدرسه داری درگیر می کنند. مشاغل نیز از آنها برای کارمندانی استفاده می کنند که اکنون باید از خانه کار کنند. سرویس بهداشت ملی انگلستان در حال توزیع واحدهای Pi برای کارگران دور افتاده خود است.

Pi Zero ساده ترین تابلوهای تمشک است. این دستگاه از یک پردازنده تک هسته ای ، 1 گیگاهرتز Broadcom BCM2835 و رم 512MB بهره می برد. Raspberry Pi 4 B دارای پردازنده چهار هسته ای Cortex-A72 64 بیتی SoC Broadcom BCM2711 و رم 1 گیگابایتی است. صفر 5 دلار ، 4B با رم 2 گیگابایتی 35 دلار و مدل 4 گیگابایتی 55 دلار است.

Raspberry Pi به شرکت های دیگر در ساختن قطعات برای دستگاه های صرفه جویی در زندگی در طول همه گیری ها ، از جمله Dyson ، Tesla ، Razer و Maingear پیوست. بسیاری از شرکت های کوچک نیز در حال پیوستن به این نبرد هستند ، از جمله یک شرکت فناوری در ایتالیای سخت که ماه گذشته با استفاده از پرینترهای 3 بعدی خود اقدام به تولید اجزای تهویه شدیدی مورد نیاز خود کرد.

  • سخت کوش
  • ۰
  • ۰

اثر انگشت و DNA به لطف درامهای جرم در تلویزیون ، اشکال بیومتریک شناخته شده ای هستند. اما با پیشرفت فناوری اینترنت اشیا ، اتصال دستگاه های رایانه ای در اشیاء مشترک ، سایر اشکال های بیومتریک به دنبال امنیت هستند. به عنوان مثال ، خصوصیات بدنی متمایز کاربران بطور فزاینده در علم کامپیوتر به عنوان اشکال شناسایی و محدودیت دسترسی استفاده می شود. تلفن های هوشمند از این روش از اثر انگشت ، اسکن عنبیه و تشخیص چهره استفاده می کنند. دیگر بیومتریکهایی که احتمالاً به کار می روند شامل شبکیه ، رگها و چاپ کف دست هستند.


گوش یکی دیگر از بیومتریکهای بالقوه است. طبق تحقیقاتی که اخیراً در ژورنال تصویربرداری الکترونیکی منتشر شده است ، فناوری تشخیص گوش یا "گوشواره" می تواند روزی به عنوان شناسایی شخصی برای امنیت خانه های هوشمند از طریق تلفن های هوشمند استفاده شود.

امنیت برای زندگی هوشمند

سانا بوژنه ، دانشگاه د تونس المنار ، و همکارانش پیشنهاد می کنند که همه گیر بودن تلفن های هوشمند همراه با روند توسعه به سمت زندگی هوشمند ، بیومتریک را به یک عنصر مهم برای ادغام در خانه های آینده تبدیل کند. بیومتریک علاوه بر اینکه یک ویژگی منحصر به فرد برای یک فرد است ، باید جهانی و دائمی باشد و گوش آن معیارها را برآورده کند. تحقیقات قبلی نشان داده است که حتی دوقلوهای یکسان نیز در گوششان اختلاف دارند و ساختار گوش کم و بیش پایدار است و تغییرات کمی در طول زندگی نشان می دهد.

نویسندگان با پیشنهاد ترکیب بیومتریک گوش در یک برنامه تلفن هوشمند ، امیدوارند که بر موانعی مانند هزینه ممنوع و نصب پیچیده غلبه کند. آنها سیستم خود را به عنوان مقرون به صرفه ، مقیاس پذیر برای دستگاه های جدید و آشنا برای اکثر کاربران پیش بینی می کنند.

نویسندگان گفتند: "خانه هوشمند مزایای مختلفی دارد ، از جمله افزایش راحتی ، ایمنی ، امنیت و استفاده منطقی از منابعی مانند انرژی ، که به پس انداز قابل توجهی کمک می کند." "از آنجا که اثر انگشت یک ویژگی جسمی دلگرم کننده است که اخیراً به عنوان یک دارایی بیومتریک ترویج شده است ، ما به لطف منحصر به فرد بودن و ثبات آن ، آن را به عنوان جایگزینی برای دیگر بیومتریکهای رایج پیشنهاد می کنیم."

http://nybookmark.com/story6682602/پمپ-وکیوم

  • سخت کوش
  • ۰
  • ۰

سایر آزمایشگاه های ملی با NREL همکاری می کنند

NREL همچنین تلاش کرده است دو سال با سایر آزمایشگاه های ملی برای تسریع در استفاده از blockchain در بخش انرژی تلاش کند. تلاش مشترک جدیدی به نام Blockchain برای بهینه سازی امنیت و مدیریت انرژی (BLOSEM) در نظر دارد معماری و زیرساختی را توسعه دهد تا آب و برق بتوانند با خیال راحت فن آوری را کشف کنند.

مارکل گفت: "علاقه خاصی که به blockchain می شود این است که دانستن اینکه ابزارهای برق باید بتوانند سریعتر در سمت ادغام امور حرکت کنند." "توقعی وجود دارد که این امر بتواند در نتایج و دانش که باعث تسریع در روند اتخاذ می شود ، به آنها انسجام ببخشد. هنوز تعداد معلومات ناشناخته ای وجود دارد: چطور این کار را انجام می دهید و ذینفعان باید چه بخشی از اطلاعات را به اشتراک بگذارند؟ آیا سیستم های blockchain کمک خواهند کرد؟ یک وسیله غیر قابل اعتماد را برجسته کنید که در اثر حمله سایبری به خطر بیفتد؟ این یک فضای مناسب برای آزمایشگاه است که واقعاً وقت و تلاش خود را برای شفاف سازی آن ناشناخته ها صرف کند تا بتوانیم تحولات لازم آینده را راهنمایی کنیم. "

نقش اولیه NREL در BLOSEM بر روی دستاوردهای قبلی آزمایشگاه گسترش می یابد ، با شبیه سازی های اضافی برنامه ریزی شده برای گسترش استفاده از blockchain. آزمایشگاه ملی فناوری انرژی سازمان پیشرو در این پروژه است که آزمایشگاه ایمز ، آزمایشگاه ملی شتاب دهنده SLAC ، و آزمایشگاه ملی اقیانوس آرام شمال غربی اقیانوس آرام نیز بخشی از تیم تحقیقاتی هستند. کنسرسیوم آزمایشگاه نوسازی شبکه در حال تأمین بودجه BLOSEM است. دفاتر وزارت انرژی ایالات متحده که بودجه این پروژه را تأمین می کنند ، شامل دفتر انرژی فسیلی ، دفتر انرژی هسته ای و دفتر تحویل برق و قابلیت اطمینان انرژی است.

مارکل گفت: "از دیدگاه آزمایشگاه ملی ، ما در موقعیت خوبی برای استفاده از تکنولوژی های blockchain مربوط به انرژی و امنیت هستیم. کار ما باید معیارهای سازگاری را در رابطه با برنامه های کاربردی در زمینه اعمال نفوذ زنجیره ارائه دهد تا میلیون ها سیستم بتوانند در آن رفتار کنند. این اعتماد به نفس است. این یک تکه بزرگ از چیزهایی است که ما باید در کنار حل برخی ناشناخته های اصلی نشان دهیم. "

فناوری Blockchain ما را به آینده متصل می کند

خوان تورس ، مدیر آزمایشگاه وابسته NREL برای ادغام سیستم های انرژی ، تخمین می زند 5-10 سال طول بکشد تا فناوری blockchain جایگاه خود را در بخش انرژی محکم کند. سازوکارهایی که به همسایگان اجازه می دهند برق از یکدیگر بخرند ، امروز عملیاتی نشده اند.

تورس گفت: "ارتباط قابل توجهی در بین کاربران مورد نیاز است ، افرادی که می خواهند انرژی بخرند." وی ادامه داد: "ارتباط و مذاکره بین دستگاه های مختلف وجود دارد. و در جایی ، باید اطمینان حاصل کنیم که این معاملات خرد باعث ایجاد بی ثباتی در شبکه بزرگتر نمی شوند. بسیاری از الکترون های متحرک روشی است که من آن را توصیف می کنم. "

  • سخت کوش
  • ۰
  • ۰

همکاری انرژی در مقیاس جامعه

NREL در حال کار بر روی این کار قبلی است تا مزایا را برای صاحبان ساختمان و تاسیسات ساختمان مطالعه کند. با استفاده از فن آوری بازار مبتنی بر blockchain ، مراکز تحقیقاتی در مورد بهره برداری از شبکه برق به عنوان خانه ها و مشاغل همچنان به اتخاذ نسل خورشیدی پشت بام ، ذخیره باتری ، وسایل نقلیه برقی و لوازم هوشمند می پردازند. شرکای آزمایشگاه عبارتند از شرکت Exelon ، یک شرکت مستقر در شیکاگو ، و بنیاد انرژی وب ، که راه حل های نرم افزاری blockchain منبع باز را توسعه می دهد.

Christensen و Sivasathya Pradha Balamurugan ، محققان اصلی NREL در مورد این پروژه ، گفتند که استفاده از blockchain امکان افزایش هماهنگی بین خدمات و مشتریان را برای دستیابی به منافع متقابل فراهم می کند. برق حاصل از منابع تجدید پذیر مانند خورشیدی و باد که مشتریان قادر به استفاده از آنها نیستند ، می توانند به شبکه هدایت شوند ، اما محدودیت هایی نیز وجود دارد. فیدرها - که ولتاژ را از زیر پست به ترانسفورماتورها حمل می کنند - برای جریان دو طرفه برق طراحی نشده اند.

کریستنسن گفت: "به زودی در آمریکا فیدرهایی وجود دارد که اگر یک اتومبیل برقی دیگر را وصل کنید ، می توانید به ترانسفورماتورها آسیب بزنید یا قطع ایمنی را فعال کنید زیرا ما به حد ظرفیت شبکه توزیع رسیده ایم." "خدمات آب و برق بسیار علاقه مند به نحوه مدیریت خدمات برقی بدون نیاز به اندازه گیری تمام تجهیزات شبکه هستند. هماهنگی استفاده از انرژی ساختمان ها راهی برای پایین آمدن هزینه ها ، استفاده بهتر از تولید توزیع شده و بهبود قابلیت اطمینان شبکه برق است. ""

این تیم تحقیقاتی با استفاده از سیستم های ESIF NREL ، بررسی می کنند که چگونه بازارهای انرژی مبتنی بر blockchain می توانند به ساختمانها اجازه دهند تا در یک فیدر توزیع ، با هم محدودیتهای مناسب تعریف شده توسط ابزار ، هماهنگی کنند. به طور خاص ، تیم تحقیق می کنند که چگونه یک رویکرد مبتنی بر blockchain به هویت دیجیتال می تواند در تأیید ویژگی ها و عملکرد منابع انرژی توزیع شده در قلمرو خود به ابزارها کمک کند. هدف از این پروژه این است که اجازه دهد سطح بالایی از بارهای خورشیدی و انعطاف پذیر در ساختمانها نصب شود ، در حالی که وقوع برگشت انرژی مجدد به داخل شبکه برق فله را از بین می برد. در صورت موفقیت ، این امر به صاحبان ساختمان و خدمات کمک می کند تا با هم همکاری کنند تا تکنولوژی های پیشرفته انرژی را تسریع کنند.

تد کواسنیک ، دیلن کاتلر ، سیواساتیا پرادا بالاموروگان و بتیانی اسپرن در پروژه تظاهرات blockchain در تسهیلات یکپارچه سازی سیستم های انرژی NREL کار می کنند. اعتبار: دنیس شرودر ، NREL
کریستنسن گفت ، با تکیه بر blockchain ، ابزارهای برق می توانند انواع مختلفی از DER را با ابزارهای عملیاتی اصلی (مانند نرم افزار EMS و ADMS) به صورت ایمن و کارآمد تلفیق کنند. "به طور سنتی ، ادغام منابع جدید در شبکه با هزینه قابل توجهی برای یک ابزار هزینه می شود. بخش عمده ای از این هزینه توسط پردازش های سفارشی و دستی برای انواع مختلف DER هدایت می شود. هر فیدر متفاوت است. هر خانه متفاوت است. هر خانه متفاوت است. به تصویب رسید ، هرچه وسایل نقلیه الکتریکی بیشتری اتخاذ شوند ، مهندسی متخصص پیوسته باید انجام شود. "

مهندسی برای اطمینان از یک فیدر در تعادل عرضه و تقاضا مؤثر و مؤثر عمل می کند لزوماً به یک فیدر دیگر تبدیل نمی شود. کریستینسن گفت ، "آنچه blockchain اجازه می دهد ،" یک راه حل مقیاس پذیر است که می توانید به راحتی روی یک فیدر دیگر تنظیم کنید زیرا این امر می تواند خود شخصی سازی شود. "

NREL و اکسلون گفتند یک ابزار می تواند از یافته های تحقیقات جدید blockchain استفاده کند تا پرونده ای را برای اجازه دادن به یک پروژه آزمایشی ایجاد کند. "این خلبان مجازی که در NREL رخ می دهد تا آنجا که ممکن است به نصب روی یک شبکه زنده نزدیک باشد. این پروژه مزایای مشتری ، هزینه / سود برنامه را ایجاد می کند ، و به پیشبرد خطر از راه حل بازار blockchain قبل از استقرار کمک می کند."

http://bookmarkshq.com/story7404769/پمپ-وکیوم

  • سخت کوش
  • ۰
  • ۰

محققان NREL یک Blockchain به همتا را ارزیابی می کنند

محققان NREL آزمایشاتی را انجام دادند تا بدانند چه اتفاقی می افتد هنگامی که دو خانه از طریق یک محفظه با قابلیت اتصال یک خانه به انرژی دیگر خورشیدی به دیگری متصل شدند. این امر به دو معامله blockchain نیاز داشت: انتقال ایمن داده ها درباره میزان انرژی تولید شده و پرداخت به فروشنده.


اعتبار: آزمایشگاه ملی انرژی تجدیدپذیر
محوریت این تحقیق یک راه حل نرم افزاری NREL است که پیش بینی شده است . این نرم افزار از ترجیحات انرژی صاحبان خانه - مانند دمای خانه یا بودجه انرژی آنها - برای کنترل وسایل متصل در داخل خانه استفاده می کند. در آزمایش blockchain ، پیش بینی خانه دوم را هشدار داد که ارزان تر خرید انرژی تجدید پذیر از همسایه خود به جای پرداخت هزینه های این ابزار ، پس از یک ارز دیجیتال برای تکمیل معامله استفاده می کند. این تظاهرات توانایی مطابقت خودکار تولید انرژی و تقاضا بین این دو خانه را نشان داد.

دیلان کاتلر ، بازپرس اصلی این پروژه گفت: "بحث و گفتگوهای زیادی در مورد blockchain اما اسناد بسیار کمی وجود دارد." وی گفت: "این پروژه اولین گام ضروری در این زمینه بود - حداقل برای من و حداقل به نظر من آزمایشگاه به طور کلی - برای جلب آسایش با تکنولوژی."

نتایج نشانگر مسیری برای تحقیقات آینده است. نکته قابل توجه ، کاتلر خاطرنشان کرد ، استفاده از blockchain در بازارهای انرژی به بررسی قابلیت اطمینان شبکه و مقاومت و نگرانی در مورد امنیت سایبر احتیاج دارد. یک تحقیق اولیه Cutler در نظر نگرفت ، نقشی را که یک ابزار در معاملات انرژی همتا و همسالان ایفا می کند ، در نظر گرفته است و این چیزی است که وی گفت یک مطالعه آینده باید در نظر بگیرد.

وی گفت: "من فکر می کنم فقط باید بدانیم که این شرکت ها زیرساخت شبکه ما را دارند و برای ارائه و حفظ کیفیت برق معقول در کار هستند." "اگر قرار بود به همسایه خود نیرو بفروشید ، می توانست از دارایی های این ابزار استفاده کند. به نوعی ، ابزار باید آگاه باشد و شاید آن را جبران کند."

کاتلر ، یک محقق ارشد در مرکز برنامه های کاربردی یکپارچه NREL ، گفت: ظهور فناوری blockchain نیاز به یک بازار تازه طراحی شده دارد. در حالی که فرض متداول blockchain کاربر نهایی است که کنترل انرژی توزیع شده را متوقف می کند ، در حقیقت احتمالاً کمبود برق بر عهده هماهنگی این معاملات همسایه است. وی گفت: "این موجودیت منطقی است که می تواند این کار را انجام دهد و آن را عملیاتی کند."

  • سخت کوش
  • ۰
  • ۰

چشم انداز مشترک برای آینده شبکه انرژی کشور شامل صاحبان خانه می شود که انرژی غیرقانونی تولید شده از پنل های خورشیدی پشت بام را به دیگران در جوامع خود می فروشند و با هم همکاری می کنند تا از قابلیت اطمینان ، انعطاف پذیری و امنیت شبکه برق که همه استفاده می کنند ، استفاده کنند. از نظر تئوری عالی به نظر می رسد اما چگونه شبکه می تواند چنین معاملات انرژی پیچیده ای را در مقیاس مدیریت کند؟


چندین راه حل در حال ظهور برای این فرصت به فناوری blockchain متکی است. محققان آزمایشگاه ملی انرژی تجدیدپذیر (NREL) در حال ارزیابی میزان استفاده از blockchain برای انرژی متحرک با استفاده از سخت افزار در مرکز آزمایشگاه یکپارچه سازی سیستم های انرژی (ESIF) هستند و ممکن است دنیای عملکرد سیستم های الکتریکی را تغییر دهد.

دن کریستنسن ، مهندس مکانیک در گروه تحقیقاتی ساختمانهای مسکونی NREL و یک بازپرس اصلی در مورد یک پروژه آزمایشی blockchain گفت: "توزیع تصمیم گیری عملیاتی شبکه ، انقلابی است." وی گفت: "این واقعاً مثل کسی است که در دهه 1980 در فرصت اقتصادی اینترنت صحبت می کند. همه به شما می خندیدند. این نوع اتفاقاتی است که هم اکنون با برنامه های blockchain رخ می دهد. ابزارهای اساسی انقلاب فناوری دیگری ظهور می کند ، و این می تواند یکی باشد. از آنها

پتانسیل Blockchain در بخش انرژی

برای افراد فاقد فهرست ، blockchain به عنوان یک ضبط دیجیتال توزیع شده از اقدامات توافق شده و توسط احزاب متعدد عمل می کند. ارزش اصلی Blockchain ارائه اثبات ریاضی در مورد وضعیت داده ها است ، به طوری که طرف های مختلف معامله می توانند در مورد نتیجه توافق کنند حتی اگر آنها یکدیگر را نمی شناسند یا به یکدیگر اعتماد ندارند. اگرچه معمولاً با ارزهای رمزنگاری مانند بیت کوین همراه است ، اما فناوری بلاکچین با تقریباً هر نوع معامله شامل مالکیت دیجیتالی در زمان واقعی قابل استفاده است. این فناوری ها برای اطمینان از حفظ امنیت معاملات و رمزنگاری ها و سازوکارهای اجماع متکی هستند و به نظر می رسد کل یک صنعت برای حل چالش های دنیای واقعی از فناوری blockchain استفاده می کند.

فرصتهای بالقوه برای استفاده از blockchain در بخش انرژی فراوان است. خدمات تحقیقاتی کنگره سال گذشته اظهار داشت که افزایش علاقه در بین تولیدکنندگان منابع انرژی توزیع شده (DER) - از جمله روف خورشیدی - برای فروش برق به همسایگان. بازوی تحقیقات سیاسی کنگره پیش بینی کرده است که اگر این رویکرد "عملی و اقتصادی" اثبات شود ، فناوری blockchain می تواند نحوه تعامل مشتریان و تولید کنندگان برق را تغییر دهد. "


 
امروزه ، ابزارهای نرم افزاری از سیستم عاملهای پیچیده نرم افزاری به نام سیستم مدیریت انرژی (EMS) و سیستم مدیریت پیشرفته توزیع توزیع (ADMS) برای مدیریت تقاضا ، تأمین و تحویل مطمئن برق در شبکه انرژی استفاده می کنند. اما مقیاس کردن EMS و ADMS برای انجام همکاری بین هزاران خانه دشوار است ، چه رسد به میلیون ها دستگاه متصل که در آن خانه ها استفاده می شوند.

تونی مارکل ، مهندس ارشد گروه تحقیقات انرژی امنیت سایبر و فیزیکی در NREL ، گفت: "وقتی صدها هزار یا میلیون دستگاه در آنجا وجود دارد که می خواهند تعامل کنند ، با یک چالش قابل اعتماد روبرو می شوید." "اعتماد بین دستگاهها فقط با روشهایی قابل اثبات است و اثبات اینکه هر سیستم کاری را که گفته بود انجام دهد انجام می دهد. ""

http://hindibookmark.com/story7419864/پمپ-وکیوم

  • سخت کوش
  • ۰
  • ۰

تسلا باتری جدیدی را در اواخر سال جاری معرفی می کند که نوید عملکرد و هزینه کمتری را برای خودروساز فراهم می کند تا قیمت خودرو را با رقبای بنزینی هماهنگ کند.


منابعی که با برنامه های غول خودرو آشنا هستند می گویند باتری ها با سدان مدل 3 تسلا مدل 3 معرفی می شوند و برای اولین بار در چین نشان داده می شوند.

باتری در یک پروژه مشترک با تولید کننده باتری معاصر چینی Amperex فناوری (CATL) و یک تیم از کارشناسان باتری دانشگاهی استخدام توسط مدیر عامل شرکت تسلا ایلان ماسک توسعه داده شد.

صرفه جویی در هزینه با استفاده از شیمی باتری برای به حداقل رساندن یا از بین بردن اجزای کبالت پرهزینه به دست آمد. در عوض ، از افزودنی های شیمیایی به همراه پوشش های کامپوننت استفاده می شود که باعث کاهش استرس داخلی باتری می شود. باتری های جدید قادر به ذخیره انرژی بیشتری برای مدت زمان طولانی تر هستند.

با توجه به منابع آگاه با این پروژه ، باتری های بهبود یافته قادر به ماندگاری هر چند میلیون مایل خواهند بود و این لقب را به نام "باتری میلیون مایل" می دهند.

ماسک همچنین با دستیابی به کل فرآیند تولید باتری در "تراکتورهای عظیم" خود در سراسر جهان ، به صرفه جویی در هزینه خواهد رسید. این نام به یک کنوانسیون توسط تسلا ادامه داده و در این مثال به تولید باتری هایی با ظرفیت تریلیون وات ظرفیت باتری اشاره شده است.

چنین تأثیرات جانبی تقریباً 30 برابر اندازه گیگافورف موسک در نوادا خواهد بود ، یک کارخانه پرتلاش تولید موتورهای الکتریکی و بسته های باتری در فضای عملیاتی بیش از 5.3 میلیون فوت مربع. این کارخانه که از سال 2016 شروع به کار کرد و هنوز در حال گسترش است ، پیش بینی می شود بزرگترین ساختمان جهان پس از اتمام باشد.

موسک اخیراً در شانگهای افتخاری افتتاح کرد.

در اوایل سال جاری ، موسک به سرمایه گذاران گفت ، "ما باید واقعاً اطمینان حاصل کنیم که در تولید باتری یک شیب بسیار شیب دار داریم و به پیشرفت هزینه هر کیلووات ساعت باتری ها ادامه می دهیم - این بسیار اساسی و بسیار دشوار است." باید تولید باتری را به سطحی دیوانه وار بسپاریم که مردم حتی امروز قادر به تحقق آن نیستند.

اعلام رسمی از باتری جدید ممکن است در "روز باتری"، که برای آوریل برنامه ریزی شده بود اما به تاخیر افتاد با توجه به کروناویروس ساخته شده است. منابع تخمین زده اند که تاریخ جدید در اواخر این ماه خواهد بود.

آژانس خبری رویترز برای اولین بار از مذاکرات تسلا با CATL خبر داد که در ساخت باتری های لیتیوم یون فسفات که فاقد کبالت هستند ، گرانترین عنصر باتری های خودکار استاندارد است. CATL همچنین سیستمی را به نام "سلول به بسته" طراحی کرد تا سلولهای باتری وزن کمتری داشته و وزن کمتری داشته باشند.

همچنین گزارش شده است که CATL با استفاده از مقادیر کمتری کبالت و تکیه بیشتر روی نیکل و منگنز ، باتریهایی با عمر طولانی تر را به تسلا ارائه می دهد.

انتظار می رود که باتری ها در سال های آینده به چگالی انرژی بیشتر ، ظرفیت ذخیره بیشتر و کاهش بیشتر هزینه ها دست یابند. در آن زمان انتظار می رود باتری ها در بازارهای آمریکای شمالی رونمایی شوند.

  • سخت کوش
  • ۰
  • ۰

دلایل پمپ خلاء حلقه آب مؤثر بر تجزیه و تحلیل سرعت پمپاژ

سرعت پمپ پمپ خلاء حلقه آب چقدر است؟ سرعت پمپاژ به حجم گاز پمپ شده از طریق درگاه پمپ خلاء حلقه آب در واحد زمان تحت فشار مکش معین اطلاق می شود.

سرعت پمپاژ پارامتری است که هنگام خرید پمپ خلاء حلقه آب باید به آن توجه ویژه ای شود. این میزان کارایی تجهیزات را نشان می دهد ، اما دلایل زیادی وجود دارد که بر سرعت پمپاژ تجهیزات در استفاده روزانه تأثیر می گذارد. ما باید درک خاصی داشته باشیم و از زمان آن جلوگیری کنیم.

تجزیه و تحلیل دلایل موثر بر سرعت پمپاژ پمپ خلاء حلقه آب

1. لوله اتصال پمپ خلاء حلقه آب و محفظه خلاء می تواند شامل یک چاه سرد ، شیر و غیره باشد با فرض اینکه راهنمای جریان بین پمپ و محفظه خلاء u باشد ، پمپ باید راهنمای جریان را به شما منتقل کند. محفظه خلاء برای پمپاژ آب ، و ظرفیت پمپاژ آن محدود است. در این زمان ، اثر پمپاژ روی ظرف بسیار قابل توجه است. سرعت پمپاژ مؤثر S0 در زیر درگاه مکش محفظه خلاء.

2. مطابق معادله خلاء اولیه ، دو نتیجه متفاوت از نظر ریاضی بدست می آید ، یعنی وقتی راهنمای جریان u بسیار بزرگ باشد ، سرعت پمپاژ پمپ خلاء حلقه آب می تواند تقریبا برابر با سرعت پمپاژ باشد. هنگامی که s بسیار بزرگ است یا u بسیار کوچک است ، سرعت پمپاژ S0 مؤثر در محفظه خلاء تقریباً برابر با شما است.

3. پس از راهنمای جریان u ، گازهای استخراج شده از درگاه مکش محفظه خلاء باید توسط پمپ خلاء خارج شوند ، اما روند انتقال گاز استخراج شده از پورت مکش محفظه خلاء به درگاه پمپ از بالاست فشار به فشار کم ، و پمپاژ از پورت پمپ بر اساس جریان اجباری برخی از اصول پمپاژ از فشار کم تا فشار زیاد است.

4- راهنمای جریان u بسیار بزرگ است ، یعنی می گویند مقدار گاز عبوری از آن بی نهایت است ، بنابراین ظرفیت پمپاژ پمپ به سرعت پمپاژ خودش بستگی دارد ، که مستقیماً به محفظه خلاء وصل می شود.

5- در صورتی که سرعت پمپاژ پمپ خلاء حلقه آب در مقایسه با آن که دارای راهنمای جریان است بسیار بزرگ و بسیار ناچیز باشد ، سرعت واقعی پمپ پمپ به توانایی پمپاژ آن به توانایی گاز در عبور از جریان بستگی ندارد. شما را راهنمایی کنید ، و مقدار راهنمای جریان دقیقاً سرعت پمپاژ S0 مؤثر است.

در صورت افزایش سرعت پمپاژ پمپ خلاء حلقه آب ، طبق فرمول ، لازم است از این جنبه راهنمای پمپاژ جریان شروع شده و آن را در یک مقدار مناسب تر تنظیم کنید.

محتوای جدید:

https://andnews.ir/%d8%a7%d9%86%d8%af%d8%a7%d8%b2%d9%87-%da%af%db%8c%d8%b1%db%8c-%d8%b9%d9%85%d9%84%da%a9%d8%b1%d8%af-%d9%be%d9%85%d9%be-%d9%88%da%a9%db%8c%d9%88%d9%85/

  • سخت کوش
  • ۰
  • ۰

در سال های بعد ، روبات ها می توانند به افراد مختلف کمک کنند ، چه در داخل منازل خود و چه در سایر تنظیمات. برای رعایت دقیق تر بودن ، روبات ها باید بتوانند از دستورات و دستورالعمل های زبان طبیعی پیروی کنند ، زیرا این کار به کاربران امکان می دهد درست مثل آنچه با انسانهای دیگر ارتباط برقرار کرده است با آنها ارتباط برقرار کنند.


با این حساب ، محققان مرکز MIT برای مغز ، Minds & Machines اخیراً یک برنامه رباتیک مبتنی بر نمونه برداری تهیه کرده اند که می تواند برای درک توالی دستورات زبان طبیعی آموزش دهد. سیستمی که آنها توسعه داده اند ، در مقاله ای که از قبل روی arXiv منتشر شده است ، یک شبکه عصبی عمیق را با یک برنامه ریز مبتنی بر نمونه گیری ترکیب می کند.

آندری باربو ، یکی از محققانی که این تحقیق را انجام داده است ، گفت: "اطمینان از این که روبات های آینده در خانه های ما ، ما را به دلایل ایمنی درک می کنند ، و به این دلیل که زبان راحت ترین رابط برای درخواست آنچه شما می خواهید ، بسیار مهم است." "کار ما شامل سه خط تحقیق است: برنامه رباتیک ، شبکه های عمیق و کار خود ما در مورد چگونگی درک ماشین ها زبان. هدف کلی این است که به یک روبات فقط چند نمونه از یک جمله بگوییم که یک جمله چیست و از دستورات جدید پیروی می کند و جملات جدیدی که قبلاً هرگز نشنیده است. "

هدف دور از تحقیق انجام شده توسط باربو و همکارانش شناخت بهتر ارتباط زبان بدن است. در حقیقت ، در حالی که اکنون کارکردها و مکانیسمهای ارتباط گفتاری به خوبی درک شده است ، بیشتر ارتباطاتی که بین حیوانات و انسانها صورت می گیرد غیر کلامی است.

درک بهتر زبان بدن می تواند به تدوین راهکارهای مؤثرتر برای ارتباطات روبات و انسانی منجر شود. از جمله موارد دیگر ، محققان در MIT به بررسی امکان ترجمه احکام به حرکات روباتیک پرداختند و بالعکس. مطالعه اخیر آنها اولین قدم در این راستا است.

اعتبار: کوو ، کاتز و باربو.
ین-لینگ کوو ، محقق دیگری که این تحقیق را انجام داده است ، گفت: "برنامه ریزان رباتیک در کشف کارهایی که ربات می تواند انجام دهد شگفت آور هستند. "کار ما یک جمله طول می کشد ، آن را به قطعات تجزیه می کند. این قطعات در شبکه های کوچک ترجمه می شوند که دوباره به هم بازآزمایی می شوند."

درست مثل اینکه زبان از کلماتی ساخته شده است که به موجب قوانین دستوری می توانند با جملات ترکیب شوند ، شبکه های توسعه یافته توسط باربو ، کوو و همکارشان بوریس کاتز از شبکه های کوچکتری تشکیل شده اند که برای درک مفاهیم مجزا می آموزند. این شبکه ها وقتی با هم ترکیب شوند می توانند معنی کل جملات را کشف و نشان دهند.


 
برنامه ربات جدید رباتیک که توسط محققان تهیه شده است ، دو مؤلفه مهم دارد. اولین مورد ، یک شبکه عصبی عمیق سلسله مراتبی مکرر است ، که چگونگی کاوش برنامه ریز از محیط اطراف را کنترل می کند ، ضمن اینکه پیش بینی می کند چه زمان ممکن است یک مسیر برنامه ریزی شده به یک هدف معین دست یابد و میزان اثربخشی هر یک از حرکات احتمالی ربات را به صورت جداگانه تخمین بزند. دوم برنامه ریز مبتنی بر نمونه برداری است که اغلب در مطالعات روباتیک مورد استفاده قرار می گیرد ، به نام کاوش سریع درخت تصادفی (RRT).

باربو توضیح داد: "مهمترین مزیت برنامه ریز ما این است که به داده های آموزشی کمی نیاز دارد." "اگر می خواهید یک روبات را آموزش دهید ، شما نمی خواهید آن را هزاران نمونه در خانه بگذارید ، اما تعداد انگشت شماری بسیار معقول است.

در حالی که مطالعات گذشته روشهای هدایت روبات ها را از طریق دستورات کلامی نیز مورد بررسی قرار می داد ، تکنیک های ارائه شده در آنها معمولاً فقط برای محیط های گسسته کاربرد دارد ، که در آن روبات ها فقط می توانند مقدار محدودی از اعمال را انجام دهند. برنامه ریز طراحی شده توسط محققان ، از طرف دیگر ، می تواند انواع متقابل با محیط اطراف را پشتیبانی کند ، حتی اگر اشیایی را درگیر کند که قبلاً قبلاً با آن روبرو نشده باشد.

  • سخت کوش
  • ۰
  • ۰

بلندگوهای هوشمند - فکر می کنید ، Amazon Alexa یا Google Home a قابلیت های متنوعی را برای کمک به آزاد کردن هم زمان و هم دست ما ارائه می دهند. می توانیم اخبار صبح را هنگام مسواک زدن روی دندان های خود بشنویم ، هنگام انتخاب کت ، گزارش وضعیت هواشناسی را بخواهیم و در حالی که دو قابلمه داغ را به طور همزمان کنترل می کنید ، یک تایمر را برای اجاق تنظیم کنید. طبق گفته Voicebot.ai ، الکسا بیش از 100000 مهارت را در سراسر جهان پشتیبانی می کند ، اما یکی از وظایفی که نتوانسته است تعیین موقعیت کاربر در خانه باشد.


این کار بومی سازی مورد توجه دانشگاه ایلینویز در تیم تحقیقاتی Urbana-Champaign بود که به تازگی منتشر شده است ، " محلی سازی صدا با استفاده از بازتاب های دیوار نزدیک ". این کار در بیست و ششمین کنفرانس بین المللی سالانه رایانه و شبکه تلفن همراه پذیرفته شد. در مقاله ، تیم به سرپرستی دانش آموز فارغ التحصیل آزمایشگاه علوم هماهنگ شده ، شن شن ، به تحقیق درباره VoLoc می پردازند ، سیستمی که از آرایه میکروفون در الکسا و همچنین پژواک های اتاق صدا از صدای انسان استفاده می کند ، برای استنباط مکان کاربر در داخل خانه

دانستن موقعیت مکانی کاربر در یک خانه می تواند به یک دستگاه هوشمند کمک کند که از مهارت های موجود در حال حاضر پشتیبانی بهتری داشته باشد. به عنوان مثال ، پس از دریافت دستوراتی مانند "روشن کردن چراغ" یا "افزایش دما" ، الکسا در حال حاضر باید حدس بزند که کدام نور و اتاق در قلب فرمان قرار دارد. با استفاده از تکنیک معروف به مثلثی معکوس ، شن و مشاور رومیت روی چودوری به محلی سازی صدا نزدیکتر می شوند.

شن ، دانشجوی مهندسی برق و کامپیوتر (ECE) گفت: "استفاده از این تکنیک در بلندگوهای هوشمند مستلزم چالشهای زیادی است." "ابتدا باید صدای مستقیم انسان و هر یک از اتاق را از ضبط میکروفون جدا کنیم. سپس باید جهت هر یک از این مداح ها را به طور دقیق محاسبه کنیم. هر دو چالش دشوار است زیرا میکروفون ها به سادگی مخلوطی از تمام صداها را ضبط می کنند. در کل

VoLoc از طریق "الگوریتم هم ترازی و لغو" این موانع را برطرف می کند که به طور تکراری مسیرهای هرکدام از سیگنال های صوتی وارد شده را جدا می کند ، و از میان آنها ، مثلث معکوس مکان کاربر را مشخص می کند. برخی از جنبه های هندسه اتاق به طور خودجوش آموخته می شود ، که سپس به مثلث بندی کمک می کند. در حالی که این یک موفقیت مهم است ، Shen و روی Choudhury قصد دارند به زودی این تحقیقات را به کاربردهای بیشتری گسترش دهند.

شن توضیح داد: "قدم بعدی فوری ما ساختن قاب مرجع گوینده هوشمند است." "این می تواند به معنای قرار دادن مکانها باشد ، همانطور که VoLoc در یک طبقه کف ارائه داده است تا مشخص شود کاربر در اتاق رختشویی قرار دارد. در غیر این صورت ، اگر بلندگو هوشمند صداهای ایجاد شده توسط واشر و خشک کن را در همان مکان صدا جمع کند. فرمان ، می تواند به همان نتیجه برسد. "

امکانات این عملکرد به ظاهر بی پایان است و می تواند توانایی های فعلی الکسا را ​​بهبود بخشد.

روی Choudhury ، استاد CSL و WJ "جری" Sanders III — Advanced Micro Devices، Inc. محقق در مهندسی برق و کامپیوتر گفت: "پیامدهای مهم هستند. "موقعیت مکانی می تواند الکسا را ​​در بهبود گفتار کمک کند ، زیرا واژگان و مدل های مختلف گفتار را می توان بارگیری کرد. برای مثال ، ممکن است یک دستور مانند" افزودن فوری به لیست خرید "معنی نداشته باشد ، اما اگر الکسا بداند که کاربر در لباسشویی است. اتاق ، الکسا ممکن است استنباط کند که کاربر در واقع گفته است "مواد شوینده را به لیست خرید اضافه کنید ". "

شن و روی Choudhury اذعان دارند که این فن آوری می تواند حریم خصوصی را از بین ببرد ، با این کار به شرکت هایی مانند آمازون و گوگل اجازه می دهد تا هر چه بیشتر به خانه ها و زندگی روزمره ما بپردازند. با این حال ، آنها همچنین معتقدند که این مزایا بسیار حیاتی است ، زیرا دستگاه های هوشمند آگاه از زمینه می توانند به فناوریهای مهم حامی برای سالمندان مستقل و بیشتر تبدیل شوند.

به عنوان مثال ، از این فناوری می توان برای یادآوری پدربزرگ و مادربزرگ که به طور مستقل زندگی می کند تا هنگام گذر از کابینت دارو ، از داروهای خود استفاده کند ، یا به کودک یادآوری کرد که هنگام خارج شدن از حمام ، شیر آب را خاموش کند.

  • سخت کوش