محتوای خوب

محتوای خوب در راستای انتشار محتواهای ترجمه و یونیک می کوشد.

محتوای خوب

محتوای خوب در راستای انتشار محتواهای ترجمه و یونیک می کوشد.

  • ۰
  • ۰

درصورتیکه Apple Siri و Alexa Alexa را با ربات های چهارگوش Boston Dynamic تلفیق کنید ، چه نتیجه ای کسب خواهید کرد؟ شما می توانید "آسترو" را دریافت کنید ، چهار روباه هوشمند را مشاهده کرده و می شنوید.


با استفاده از یادگیری عمیق و هوش مصنوعی (AI) ، دانشمندان آزمایشگاه ماشین آلات ادراک ماشین و ادبیات روباتیک دانشگاه آتلانتیک فلوریدا (MPCR) در مرکز سیستم های پیچیده و علوم مغزی در کالج علوم Charles Charles Schmidt FAU در دانشکده علوم یکی از موارد دیگر را زنده می کنند. تعداد انگشت شماری از این ربات های چهار گوش در جهان. Astro منحصر به فرد است زیرا او تنها یکی از این ربات ها است که دارای سر است ، سه بعدی چاپ شده برای شبیه کردن به پینسر دوبرمن ، که دارای مغز (رایانه ای) است.

Astro نه تنها شبیه یک سگ است؛ او هم مثل یکی یاد می گیرد دلیلش این است که او بر اساس اتوماسیون از پیش برنامه ریزی شده رباتیک کار نمی کند. در عوض ، Astro با استفاده از ورودی ها به یک شبکه عصبی عمیق - شبیه سازی کامپیوتری از مغز - آموزش می یابد تا بتواند از طریق تجربه برای انجام وظایف شبیه به انسان یاد بگیرد ، یا در مورد خود ، کارهای "doggie-like" ، که به نفع بشریت است ، فرا بگیرد. .

مجهز به سنسورها ، تصویربرداری رادار با تکنولوژی پیشرفته ، دوربین ها و میکروفون جهت دار ، این ربات 100 پوندی هنوز هم یک "آموزش توله سگ" است. درست مثل یک سگ معمولی ، او به دستوراتی مانند "نشستن" ، "ایستادن" و "دراز کشیدن" پاسخ می دهد. سرانجام ، وی قادر به درک و پاسخ به سیگنال های دستی ، کشف رنگ های مختلف ، درک بسیاری از زبان ها ، هماهنگی تلاش های او با هواپیماهای بدون سرنشین ، تشخیص چهره های انسان و حتی تشخیص سایر سگ ها خواهد بود.


اعتبار: دانشگاه آتلانتیک فلوریدا
به عنوان یک اطلاعات اطلاعاتی ، ماموریت های کلیدی Astro شامل کشف اسلحه ، مواد منفجره و مواد باقیمانده اسلحه برای کمک به پلیس ، ارتش و پرسنل امنیتی خواهد بود. این استعدادهای robodog فقط به همین جا ختم نمی شود ، او همچنین می تواند برای کمک به عنوان سگ خدماتی برای افراد بینایی یا ارائه نظارت تشخیصی پزشکی برنامه ریزی کند. تیم MPCR همچنین Astro را آموزش می دهد تا به عنوان اولین پاسخ دهنده ماموریت های جستجو و نجات مانند شناسایی طوفان و همچنین مانورهای نظامی فعالیت کند.

طراحی شده است تا در زمان واقعی با دنیای اطراف خود درگیر و واکنش نشان دهد، این دستگاه هوشمند قادر خواهد بود از طریق زمین های ناهموار حرکت کند و به موقعیت های خطرناک پاسخ دهد تا انسان و حیوانات از راه آسیب نماند. Astro با بیش از دوجین سنسور مجهز خواهد شد که ورودی محیطی را با چندین روش از جمله نوری ، صدا ، گاز و حتی رادار مصرف می کنند. برای پردازش ورودی های حسی و تصمیم گیری های رفتاری خودمختار ، مجموعه ای از واحدهای پردازش گرافیکی Nvidia Jetson TX2 با چهار ترفابل قدرت ترکیبی ترکیب می شوند که در حدود چهار تریلیون محاسبه در ثانیه است. این روبات قادر خواهد بود به سرعت هزاران چهره را در یک پایگاه داده ببیند ، جستجو کند ، بو را برای کشف مواد خارجی بوی دهد و به تماسهای پریشانی که خارج از محدوده شنیداری شنیدنی انسان قرار دارند ، بشنوید و پاسخ دهید. FAU '


 
مغز انسان در پشت آسترو تیمی از دانشمندان علوم اعصاب ، کارشناسان فناوری اطلاعات ، هنرمندان ، زیست شناسان ، روانشناسان ، دانش آموزان دبیرستانی و دانشجویان مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در FAU است. در راس این پروژه Elan Barenholtz ، دکتری ، استادیار گروه روانشناسی FAU ، مدیرعامل آزمایشگاه MPCR FAU و عضو انستیتوی مغز FAU (I-BRAIN) ، یکی از چهار دانشگاه است. ستون های تحقیقاتی؛ ویلیام هان ، دکتری ، استادیار گروه علوم ریاضی FAU و مدیرعامل آزمایشگاه MPCR FAU؛ و پدرام نیمریزی ، مدیر نرم افزار هوشمند در آزمایشگاه MPCR FAU ، مدیر ارشد فناوری RedGage و یک کارشناس هنرهای رزمی.

دکتری عطا سراج الدینی گفت: "تیم آزمایشگاه درک ماشین و شناخت روباتیک ما به دلیل تخصص گسترده در علوم عصبی شناختی ، که شامل رویکردهای رفتاری ، عصبی و فیزیولوژیکی و رویکردهای محاسباتی جاسازی شده برای مطالعه مغز است ، توسط گروه تحقیقاتی Drone Data's Astro Robotics جستجو شد." معاون دانشکده علوم چارلز ا. اشمیت دانشکده FAU. "Astro از مغز انسان الهام می گیرد و او از طریق یادگیری ماشین و هوش مصنوعی به دنیا آمده است که اثبات می شود یک منبع ارزشمند برای کمک به حل برخی از پیچیده ترین مشکلات جهان است."

  • ۹۹/۰۳/۰۶
  • سخت کوش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی