محتوای خوب

محتوای خوب در راستای انتشار محتواهای ترجمه و یونیک می کوشد.

محتوای خوب

محتوای خوب در راستای انتشار محتواهای ترجمه و یونیک می کوشد.

۵ مطلب در خرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

عملکرد یک ترانسمیتر فشار چیست؟
فرستنده فشار یک سنسور متداول در کاربردهای صنعتی است.

این گیاه در محیط های مختلف کنترل صنعتی مختلف مورد استفاده قرار می گیرد ،

شامل حفاظت از آب و نیروگاه برق ،

حمل و نقل ریلی ، ساختمان هوشمند ، اتوماسیون تولید ،

هوافضا ، نظامی ، پتروشیمی ، چاه نفت ، برق ، کشتی.

در بسیاری از صنایع مانند ابزار و خط لوله ،

نقش اصلی فرستنده های قیمت ترانسمیتر فشار انتقال سیگنال های فشار برای نمایش فشار بر رایانه است.

این اصل به شرح زیر است:

سیگنال مکانیکی فشار فشار آب به جریان (4-20 میلی آمپر) تبدیل می شود ،

و فشار سیگنال الکترونیکی رابطه خطی دارد ،

با مقدار ولتاژ یا جریان ،

که به طور کلی متناسب است

بنابراین ، ولتاژ یا جریان حاصل از فرستنده با افزایش فشار افزایش می یابد ،

بدین ترتیب رابطه ای بین فشار و ولتاژ یا جریان برقرار می شود.

دو فشار متوسط ​​اندازه گیری فرستنده فشار زیاد و کم است ،

و ولتاژ کم است.

فشار محفظه به دیافراگم ایزولاسیون در دو طرف عنصر δ اعمال می شود

(یعنی عنصر حساس) توسط فشار جو یا خلاء ،

و به هر دو طرف دیافراگم اندازه گیری منتقل می شود ،

از طریق فضا و مایع پر کننده در عنصر.

اصل کار فرستنده فشار دیفرانسیل چیست؟
فرستنده فشار دیفرانسیل تفاوت بین دو فشار را اندازه گیری می کند.

فرستنده فشار دیفرانسیل اندازه گیری فشار را تبدیل می کند ،
به یک سیگنال خروجی 4-20 میلی آمپر یا سیگنال خروجی 1 - 5 Vdc ،

که به عنوان ورودی به کنترلر ، ضبط کننده ، نشانگر یا دستگاه مشابه عمل می کند.

این فرستنده ها کاربردی در گاز ، آب ،

و صنایع فرآوری شده که نیاز به اندازه گیری دقیق دارند ،

بیش از طیف گسترده ای از شرایط محیطی.

رایج ترین و مفیدترین ابزار اندازه گیری فشار صنعتی
فرستنده فشار دیفرانسیل است.

این تجهیزات تفاوت فشار را بین دو پورت حس می کنند و سیگنال خروجی تولید می کنند ،

با اشاره به محدوده فشار کالیبره شده.

فرستنده فشار دیفرانسیل صنعتی از دو محل ساخته شده است.

عنصر سنجش فشار در نیمه پایینی قرار دارد و وسایل الکترونیکی در نیمه فوقانی قرار دارند.

این دو پورت فشار با نام های "High" و "Low" وجود دارد.

اجباری نیست که پورت بالا همیشه در فشار بالا باشد و پورت پایین همیشه در فشار کم باشد.

این برچسب زدن با تأثیر درگاه بر سیگنال خروجی ارتباط دارد.

سیگنال های خروجی 4… 20 میلی آمپر ، 4… 20 میلی آمپر ،

همراه با محافظت احتراق ذاتی ایمن یا ضد شعله
(توسط ATEX) ،

فرستنده فشار دیفرانسیل DPT است
مناسب برنامه های کاربردی که به این ویژگی ها نیاز دارند.

الکترونیک کلیه فرستنده ها با محافظت در برابر انفجار ، حتی برای نوع ضد شعله ، بی خطر هستند.

بنابراین می توان در حالی که ساز زنده است ، تنظیماتی را روی ساز در مناطق EX انجام داد.

نویسنده: هیدرونرما

  • سخت کوش
  • ۰
  • ۰

درک فشار شکن چگونگی محافظت از آب ما
ابتدایی ترین شکل حفاظت ، وجود شکاف هوا در بین منبع احتمالی آلودگی و دسترسی به سیستم لوله کشی است. خلاء جوی از یک عضو شیر چک و یک دریچه هوا تشکیل شده است که به طور معمول در هنگام فشار دستگاه بسته می شود. جارو برقی اتصال شلنگ باید روی هر شیر آب یا شلنگ شیلنگ که به منبع آب آشامیدنی وصل شده باشد ، نصب شود

     

زمانی که من در کالج بودم - سالها پیش از آنکه دوست داشته باشم اعتراف کنم - من به عنوان دستیار اقامت در سالن های اقامت دانشگاه خود خدمت کردم. در هر طبقه خلاء وجود داشت که دانش آموزان می توانند از آن برای تمیز کردن اتاق خود استفاده کنند. علیرغم مواردی که دانش آموزان کالج در واقع از خلاء استفاده می کردند ، چقدر شکننده بود. به نظر می رسد که نوار لاستیکی که قلم مو را در سر خلاء قیمت فشار شکن می چرخاند ، واقعاً مطابق با قرنیه وسیع وسایل عجیب و غریب نیست که افراد جوان سعی در مکیدن کف خود را دارند. انواع موهای بلند ، جوراب ، تارهای برق ، پول ، کاغذ توالت ، فویل قلع و همچنین سایر موارد "برای انتشار" ایمن نیستند. همه این موارد را پیدا کرده اند که جاروبرقی های اقتصادی را که برای استفاده دانشجویی فراهم شده است ، غیرفعال کرده اند. در این زمان از زندگی من ،

در دنیای لوله کشی ، نیاز به محافظت از آب آشامیدنی در برابر خطرات ناشی از جریان برگشتی و ریخته گری پشتی به قدری درک شده است که نامگذاری آن به عنوان دانش مشترک ، کمی فراتر از درک خواهد بود. کد لوله کشی یکنواخت سال 2015 روشهای مختلفی را برای جلوگیری از جریان برگشتی و برگشت پشتی در بخش 603.3 لمس می کند ، اما غواصی کمی عمیق تر می تواند مفید باشد.

ابتدایی ترین شکل حفاظت ، وجود شکاف هوا بین منبع احتمالی آلودگی و دسترسی به سیستم لوله کشی ، معمولاً یک لوله کشی است. با این حال ، اغلب اقدامات مکانیکی برای تضمین این محافظت و درک دقیقاً هنگام استفاده از یک روش محافظت یا روش دیگر مورد بحث است. به همین دلیل ، در مورد انواع دیگر جاروبرقی ها صحبت خواهیم کرد - مواردی که آب آشامیدنی ما را ایمن نگه می دارد.

جاروبرقی جوی

هدف از ایجاد جاروبرقی ، متوقف کردن سایفوناژ عقب است. جاروبرقی جوی متشکل از یک دریچه چک و یک دریچه هوا است که به طور معمول در هنگام فشار دستگاه بسته می شود. دریچه هوا به منظور متوقف کردن سیفون در نقطه استفاده ، اجازه ورود هوا به سیستم لوله کشی را می دهد (شکل A) را ببینید. یک عنصر طراحی معمول این است که شیر ورودی هوا و شیر چک تقریباً جزء مکانیکی یکسان هستند.

نویسنده: هیدرونرما

  • سخت کوش
  • ۰
  • ۰

روند توسعه پمپ وکیوم خلاء پیچ

1 principle اصل کار پمپ خلاء پیچ

پمپ خلاء پیچ برای نصب دو پیچ است که بطور دقیق پویا متعادل و با یاطاقان در حفره پمپ پشتیبانی می شوند ، و یک فاصله مناسب بین دو پیچ باقی می ماند. هنگامی که تجهیزات در حال کار هستند ، دو روتور همزمان با هم چرخانده و معکوس در حفره پمپ با سرعت بالا می چرخند ، تا مکش و اگزوز ایجاد شود. از آنجا که روتور اصلاح دقیق تعادل دینامیکی را پشت سر گذاشته است ، و یک فاصله معقول بین دو چرخ وجود دارد ، بنابراین وقتی پمپ کار می کند ، روتور با یکدیگر مالیده نمی شوند ، عملکرد پایدار است ، نویز کم است و حفره کار نیازی به روغن کاری روغن ندارد ، مصرف انرژی آن کم است ، با مزایای صرفه جویی در مصرف انرژی ، تعمیر و نگهداری رایگان و غیره ، به خصوص مناسب برای محیط زیست با نیازهای زیاد محیط و سر و صدا.

2 analysis تجزیه و تحلیل قیمت پمپ وکیوم آبی خلاء پیچ وضعیت فعلی داخلی

در سالهای اخیر ، تقاضای بازار پمپ خلاء پیچ بیشتر و مشهود است. پمپ خلاء قدیمی نمی تواند الزامات ضد خوردگی و حفاظت از محیط زیست را برآورده کند. بسیاری از پمپ های خلاء عاری از روغن و پمپ های خلاء مقاوم در برابر خوردگی به تدریج جایگزین محصولات قدیمی شده اند. توسعه مداوم پمپ های خلاء تحت آزمایش دقیق قرار گرفته است. کاربران بیشتر و بیشتر به سمت تولید و عملکرد شرکت مورد هدف قرار می گیرند. انتخاب تجهیزات تولیدی نیز بیشتر و بیشتر مفهوم سازی می شود و آگاهی از حفاظت از محیط زیست در حال افزایش است ، که باعث می شود بسیاری از شرکت ها توجه بیشتری به تجهیزات جدید کنند.

در واقع تولیدکنندگان پمپ خلاء مقیاس معینی در چین وجود دارند که پا به عرصه تحقیق و توسعه پمپ خلاء پیچ قرار داده اند. به دلیل تقاضای فوری اقتصاد بازار ، برای تولید کنندگان عدم توسعه محصولات جدید توسط بازار از بین می رود. توسعه صنعت خلاء همواره با صنایع مختلف ارتباط نزدیکی داشته است. اگر این نوع پمپ های خلاء از نوع حفاظت از محیط زیست ، ساختار ساده و زمان استفاده استفاده کنند ، تولید پمپ خلاء پیچ طولانی و بدون آلودگی یک تغییر انقلابی خواهد بود. برای تسلط بر فن آوری این محصول ، ما باید از تجربه پیشرفته فناوری کشورهای خارجی یاد بگیریم. مهم نیست که انتخاب تجهیزات تولید یا سطح فناوری تولید باشد ، ما باید اینها را به عنوان نکات اساسی بنیاد تولید در نظر بگیریم. فقط تجهیزات دقیق می توانند محصولات دقیق تولید کنند. برای ظرفیت تولید این فرآیند روتور دوتایی ، باید از محصولات خارجی بیشتر بیاموزیم و به ظاهر و کیفیت داخلی توجه کنیم ، خوب عمل کنیم ، درک کنیم و با اصل کارکرد پمپ آشنا شویم. فقط با بررسی مداوم تجربه تولید ، می توان روند تولید پمپ را تمدید کرد.

تحقیق و توسعه پمپ خلاء پیچ هنوز در مرحله اصلی تحقیق و توسعه در چین است. بسیاری از مشکلات فنی انتظار برای غلبه بر ما وجود دارد. اگر بخواهیم توسعه دهیم ، باید مرتباً این مشکلات را بررسی و تبدیل کنیم به نیروی فنی ، که مطمئناً باعث ارتقاء و کاربرد سریال خواهد شد.

نویسنده: پیشتاز پمپ

  • سخت کوش
  • ۰
  • ۰

محاسبات اندازه پمپ وکیوم خلاء
انتخاب پمپ خلاء عمدتا براساس میزان پمپاژ و میزان خلاء حد مجاز است. دشوار نیست بدانید که میزان خلاء حد با شرایط فرآیند تولید تعیین می شود. با این وجود ، هنگام انتخاب پمپ خلاء ، غالباً کمبود اطلاعاتی در مورد ظرفیت پمپاژ آن وجود دارد که باعث می شود ناتوان شود. در مرحله بعد ، تولید کنندگان پمپ خلاء EVP برخی از روش های محاسبه اندازه پمپ خلا را برای مرجع معرفی می کنند.

ظرفیت پمپاژ پمپ خلاء شامل موارد زیر است: گاز غیر قابل احتراق که از فرایند تولید خارج می شود ، هوای حل شده آزاد شده از آب خنک کننده ، سطح معادل فشار بخار اشباع شده سیال در فرایند و هوای بیرون آمده از هوا مکانی که تجهیزات و خط لوله به هم وصل نمی شوند. با این حال ، به دلیل مقدار کمی گاز غیر چگالش که در این فرایند آزاد می شود ، نمی توان نادیده گرفت ، بنابراین اجزای اصلی دو مورد آخر هستند.

میزان نشت هوا از سیستم قیمت پمپ وکیوم آبی خلاء را می توان با هر یک از چهار روش زیر مشخص کرد:

1. با توجه به حجم کل تجهیزات سیستم وکیوم وکیوم؛

2. تجهیزات و لوازم جانبی لوله با توجه به سیستم خلاء مونتاژ می شوند.

اگرچه این روش محافظه کارانه است ، اما نتایج به دست آمده می تواند با وضعیت نوسان زیاد نشت هوا سازگار باشد و برای بهره برداری مناسب است.

3. همچنین می تواند با توجه به طول مشترک تجهیزات خلاء ، خط لوله و سایر واشرهای لوازم جانبی محاسبه شود و نشت هوا در هر متر 0.07 0.05 [کیلوگرم در ساعت] است و سپس می توان آن را دو برابر کرد.

اگر سیستم به قطعات آب بندی پویا مجهز باشد ، مقدار مناسبی اضافه می شود.

برنامه و خلاء پمپ خلاء حلقه آب:

پمپ خلاء حلقه آب پمپ تک مرحله ای با ساختار یکپارچه و پمپ کواکسیال است. مهر و موم شفت تصویب مهر و موم مکانیکی ، که دارای ویژگی های ساختار ساده ، نصب ساده ، بدون روغن ، ایمن و قابل اعتماد است.

حلقه آب پمپ خلاء ص مناسب برای پمپاژ از گاز و بخار مرطوب است. فشار مکش می تواند به فشار مطلق 33mbar (درجه خلاء 97٪) برسد. هنگامی که پمپ خلاء به مدت طولانی کار کند که فشار مکش پایین تر از 80mbar باشد ، باید لوله محافظ کاویتاسیون به منظور محافظت از پمپ متصل شود. اگر فشار مکش دستگاه بخار هوا می تواند به 10mbar برسد ، می توان اجکتور را مستقیماً روی درگاه مکش پمپ خلاء نصب کرد. هنگامی که از آن به عنوان یک کمپرسور استفاده می شود ، حداکثر فشار آن 0/0 میکرومتر (فشار مطلق) است.

پمپ خلاء حلقه آب به طور گسترده ای در نفت ، شیمیایی ، داروسازی ، مواد غذایی ، صنعت قند و سایر زمینه ها استفاده می شود. از آنجا که فرآیند فشرده سازی گاز در فرآیند کار ایزوترمال است ، منفجر شدن در هنگام فشرده سازی و پمپاژ گاز قابل اشتعال و انفجاری کار ساده ای نیست ، بنابراین بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد.

نصب تجهیزات پمپ خلاء حلقه آب:

1. نصب پمپ

در حین نصب پمپ خلاء و کمپرسور ، سطح نصب باید به صورت افقی و محکم با پیچ و مهره از طریق سوراخ های گوشه پایین نصب شود. به منظور جلوگیری از ورود سرباره در پمپ خلاء در حین نصب ، یک صفحه فیلتر باید در طول نصب روی لوله مکش نصب شود.

2. نصب جداکننده آب گازی

جداکننده آب گاز را می توان به طور مستقیم روی درگاه اگزوز پمپ خلاء نصب کرد و با پیچ و مهره محکم ثابت کرد. جداکننده گاز - آب دارای یک خط لوله متصل به پمپ برای تأمین نیاز آب کار پمپ است و مابقی آب کار توسط لوله آبرسانی تأمین می شود و اندازه تأمین آب توسط شیر تنظیم می شود. خط لوله

شیر چک باید بر روی لوله ورودی پمپ وکیوم یا کمپرسور نصب شود تا از بازگشت آب در پمپ خلا یا کمپرسور در فشار هنگام خروج از سیستم به سیستم جلوگیری شود.

محاسبات اندازه-خلاء پمپ

محاسبات اندازه پمپ خلاء

نویسنده: پیشتاز پمپ

  • سخت کوش
  • ۰
  • ۰

درصورتیکه Apple Siri و Alexa Alexa را با ربات های چهارگوش Boston Dynamic تلفیق کنید ، چه نتیجه ای کسب خواهید کرد؟ شما می توانید "آسترو" را دریافت کنید ، چهار روباه هوشمند را مشاهده کرده و می شنوید.


با استفاده از یادگیری عمیق و هوش مصنوعی (AI) ، دانشمندان آزمایشگاه ماشین آلات ادراک ماشین و ادبیات روباتیک دانشگاه آتلانتیک فلوریدا (MPCR) در مرکز سیستم های پیچیده و علوم مغزی در کالج علوم Charles Charles Schmidt FAU در دانشکده علوم یکی از موارد دیگر را زنده می کنند. تعداد انگشت شماری از این ربات های چهار گوش در جهان. Astro منحصر به فرد است زیرا او تنها یکی از این ربات ها است که دارای سر است ، سه بعدی چاپ شده برای شبیه کردن به پینسر دوبرمن ، که دارای مغز (رایانه ای) است.

Astro نه تنها شبیه یک سگ است؛ او هم مثل یکی یاد می گیرد دلیلش این است که او بر اساس اتوماسیون از پیش برنامه ریزی شده رباتیک کار نمی کند. در عوض ، Astro با استفاده از ورودی ها به یک شبکه عصبی عمیق - شبیه سازی کامپیوتری از مغز - آموزش می یابد تا بتواند از طریق تجربه برای انجام وظایف شبیه به انسان یاد بگیرد ، یا در مورد خود ، کارهای "doggie-like" ، که به نفع بشریت است ، فرا بگیرد. .

مجهز به سنسورها ، تصویربرداری رادار با تکنولوژی پیشرفته ، دوربین ها و میکروفون جهت دار ، این ربات 100 پوندی هنوز هم یک "آموزش توله سگ" است. درست مثل یک سگ معمولی ، او به دستوراتی مانند "نشستن" ، "ایستادن" و "دراز کشیدن" پاسخ می دهد. سرانجام ، وی قادر به درک و پاسخ به سیگنال های دستی ، کشف رنگ های مختلف ، درک بسیاری از زبان ها ، هماهنگی تلاش های او با هواپیماهای بدون سرنشین ، تشخیص چهره های انسان و حتی تشخیص سایر سگ ها خواهد بود.


اعتبار: دانشگاه آتلانتیک فلوریدا
به عنوان یک اطلاعات اطلاعاتی ، ماموریت های کلیدی Astro شامل کشف اسلحه ، مواد منفجره و مواد باقیمانده اسلحه برای کمک به پلیس ، ارتش و پرسنل امنیتی خواهد بود. این استعدادهای robodog فقط به همین جا ختم نمی شود ، او همچنین می تواند برای کمک به عنوان سگ خدماتی برای افراد بینایی یا ارائه نظارت تشخیصی پزشکی برنامه ریزی کند. تیم MPCR همچنین Astro را آموزش می دهد تا به عنوان اولین پاسخ دهنده ماموریت های جستجو و نجات مانند شناسایی طوفان و همچنین مانورهای نظامی فعالیت کند.

طراحی شده است تا در زمان واقعی با دنیای اطراف خود درگیر و واکنش نشان دهد، این دستگاه هوشمند قادر خواهد بود از طریق زمین های ناهموار حرکت کند و به موقعیت های خطرناک پاسخ دهد تا انسان و حیوانات از راه آسیب نماند. Astro با بیش از دوجین سنسور مجهز خواهد شد که ورودی محیطی را با چندین روش از جمله نوری ، صدا ، گاز و حتی رادار مصرف می کنند. برای پردازش ورودی های حسی و تصمیم گیری های رفتاری خودمختار ، مجموعه ای از واحدهای پردازش گرافیکی Nvidia Jetson TX2 با چهار ترفابل قدرت ترکیبی ترکیب می شوند که در حدود چهار تریلیون محاسبه در ثانیه است. این روبات قادر خواهد بود به سرعت هزاران چهره را در یک پایگاه داده ببیند ، جستجو کند ، بو را برای کشف مواد خارجی بوی دهد و به تماسهای پریشانی که خارج از محدوده شنیداری شنیدنی انسان قرار دارند ، بشنوید و پاسخ دهید. FAU '


 
مغز انسان در پشت آسترو تیمی از دانشمندان علوم اعصاب ، کارشناسان فناوری اطلاعات ، هنرمندان ، زیست شناسان ، روانشناسان ، دانش آموزان دبیرستانی و دانشجویان مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در FAU است. در راس این پروژه Elan Barenholtz ، دکتری ، استادیار گروه روانشناسی FAU ، مدیرعامل آزمایشگاه MPCR FAU و عضو انستیتوی مغز FAU (I-BRAIN) ، یکی از چهار دانشگاه است. ستون های تحقیقاتی؛ ویلیام هان ، دکتری ، استادیار گروه علوم ریاضی FAU و مدیرعامل آزمایشگاه MPCR FAU؛ و پدرام نیمریزی ، مدیر نرم افزار هوشمند در آزمایشگاه MPCR FAU ، مدیر ارشد فناوری RedGage و یک کارشناس هنرهای رزمی.

دکتری عطا سراج الدینی گفت: "تیم آزمایشگاه درک ماشین و شناخت روباتیک ما به دلیل تخصص گسترده در علوم عصبی شناختی ، که شامل رویکردهای رفتاری ، عصبی و فیزیولوژیکی و رویکردهای محاسباتی جاسازی شده برای مطالعه مغز است ، توسط گروه تحقیقاتی Drone Data's Astro Robotics جستجو شد." معاون دانشکده علوم چارلز ا. اشمیت دانشکده FAU. "Astro از مغز انسان الهام می گیرد و او از طریق یادگیری ماشین و هوش مصنوعی به دنیا آمده است که اثبات می شود یک منبع ارزشمند برای کمک به حل برخی از پیچیده ترین مشکلات جهان است."

  • سخت کوش